1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. 7 רכבים חסכוניים שירחיקו אתכם מתחנת הדלק

7 רכבים חסכוניים שירחיקו אתכם מתחנת הדלק

יום ראשון , 06/08/2023
7 רכבים חסכוניים שירחיקו אתכם מתחנת הדלק

כל מי שמחזיק ברכב פרטי יודע טוב מאוד עד כמה מדובר בעניין יקר, ולא מדובר רק במחיר הרכב עצמו. ההוצאה הגדולה והבלתי משתנה הגבוהה ביותר לאחר הרכישה היא הדלק, ולא פלא שיותר ויותר אנשים מחפשים את הרכבים החסכוניים יותר בדלק. אנחנו רוצים להמליץ כעת על שבעה דגמים של כלי רכב מכמה קטגוריות שונות שהם חסכוניים למדי ועשויים לחסוך לכם אלפי שקלים מדי שנה.

 

מילה על מחירי הדלק

מחירי הדלק מטפסים בזמן האחרון ונראה כי מגמת ההתייקרות עדיין רחוקה מלהגיע לנקודת השיא. נכון, העולם עובר לאנרגיות מתחדשות, אבל נראה כי הרכבים המכניים שצורכים דלק, עומדים להישאר איתנו כאן עוד שנים ועל כן הדבר החכם ביותר הוא למצוא רכב חסכוני שיאפשר לנו להוציא הרבה פחות. לפני שנעבור לדגמים המומלצים בואו ננסה להבין מה משפיע על צריכת הדלק ברכב.

 

מה משפיע על צריכת הדלק?

·        גיר ידני או אוטומט: מכוניות בעלות גיר ידני הן חסכוניות יותר בהשוואה לכלי רכב אוטומטיים.

·        נפח מנוע: מן הסתם, ככל שנפח המנוע הוא קטן יותר, כך גם צריכת הדלק היא מועטה יותר והרכב הוא חסכוני יותר.

·        משקל רכב: באופן טבעי, ככל שמדובר ברכב כבד יותר, כך הוא יצרוך יותר דלק שכן יש צורך ביותר כוח כדי להניע את כל משקלו.

·        הרגלי נהיגה: צריכת הדלק תלויה במידה רבה בהרגלי הנהיגה שלנו. נסיעה בהילוך נמוך, במהירויות גבוהות ובלחיצות גז תכופות –יעלו את צריכת הדלק. המשמעות היא שנוכל לבצע צעדים אקטיביים כדי להקטין את צריכת הדלק שלנו.

·        מצב מכני: רכבים במצב מכני ירוד הם לרוב כאלו ששותים יותר דלק בהשוואה לרכיבים חדישים ותקינים.

·        טיפולים: רכב מטופל שמכיל מכלולים תקינים יהיה חסכוני יותר. אם קונים רכב חדש או מבצעים טרייד אין לרכב, מומלץ לוודא שקונים רכב מטופל בזמן.

·        טכנולוגיית הנעה: יש כל מיני סוגי הנעה. רכבים עם הנעת בנזין הם חסכוניים יותר באופן כללי בהשוואה למנועי דיזל. מנועים היברידיים הם החסכוניים ביותר.

 

קטגוריות חסכוניות באופן כללי

לפני שנדבר על דגמים ספציפיים, כדאי לכם להכיר באופן פרטני את הקטגוריות החסכוניות. הרכבים החסכוניים ביותר הם רכבי מיני, סופר מיני וכלי רכב היברידיים. כאן תוכלו לראות את כל הרכבים בקטגוריות הללו ובאופן כללי ולבחור רכב חדש שיחסוך לכם אלפי שקלים מדי שנה.

 

7 רכבים חסכוניים מומלצים

אם ככה, הינה כמה דגמים מומלצים וטובים בהחלט של רכבים חסכוניים למדי. שווה לחפש עסקאות טובות ומציאות של הדגמים הללו. אם תצליחו למצוא רכבים במבצע מהדגמים הבאים, תצליחו לבטח ולחסוך לא מעט כסף.

 

1.      טויוטה יאריס – מיני: טויוטה יאריס היא מכונית חסכונית ומומלצת ביותר. צריכת הדלק שלה מצוינת והיא מאפשרת לנסוע יותר קילומטרים לכל ליטר ומתוך כך הוצאות דלק מופחתות. הגודל הקומפקטי שלה הופך אותה לקלה לתמרון באזורים עירוניים, תוך שהיא מספקת חלל פנים נוח ומרווח ותא מטען גדול. היאריס דורשת תחזוקה מינימלית ומציעה תמורה מעולה לטווח ארוך. נוסף לאלה, לרוב ליאריס יש תכונות בטיחות מתקדמות וטכנולוגיה מודרנית, מה שהופך אותה לבחירה מעשית וחכמה לאנשים בעלי תקציב מצומצם המחפשים רכב אמין ויעיל.

2.      סוזוקי איגניס - סופר מיני: סוזוקי איגניס היא מכונית חסכונית, חזקה ויעילה. היא השילוב המושלם בין גודל קומפקטי ופנים מרווח לבין נוחות נסיעה. עם מנוע יעיל וחכם, האיגניס מצטיינת בצריכת דלק מצומצמת ומפחיתה את עלויות התפעול הכוללות. נוסף לאלו, תיהנו גם מחוויית נהיגה חלקה, וזהו רכב אידיאלי לסביבות עירוניות. בדגמים החדשים תמצאו גם מערכות בטיחות מתקדמות המשפרות את הנוחות והבטיחות כאחד. בסך הכול מדובר ברכב אמין וחסכוני, מומלץ למי שמחפש אוטו חסכוני ופרקטי.

3.      קיה נירו – היברידית: קיה נירו היא מכונית חסכונית ומומלצת שיש לה מערכת הנעה היברידית המאפשרת בעקבות כך צריכת דלק מופחתת ופליטת גזים רעילים נמוכה יותר. החלל הפנימי מרווח והישיבה נוחה למדי, אידיאלי גם לנסיעה עירונית וגם לנסיעות ארוכות. לדגמים החדשים מערכות בטיחות מתקדמות וטכנולוגיה מודרנית ומציעים חווית נהיגה בטוחה ונוחה. קיה נירו היא בחירה מומלצת למי שמחפש רכב חסכוני וידידותי לסביבה מבלי להתפשר על סגנון ועל נוחות.

4.      מאזדה 3 – משפחתית: מאזדה 3 היא רכב פופולרי ביותר בארץ זה שנים. עם טכנולוגיית מנוע SkyActiv היעילה שלה, מאזדה 3 מספקת יעילות דלק מרשימה, ומאפשרת פחות ביקורים בתחנת הדלק. דגם בעיצוב אלגנטי עם חלל פנים נוח ומעוצב היטב לחוויית נהיגה מהנה. מאזדה 3 כוללת גם תכונות בטיחות מתקדמות, טכנולוגיה חדשנית ומערכות נהיגה חכמות, מה שהופך אותה לבחירה אמינה ופרקטית. האמינות של הדגם ותוחלת החיים שלו הן עוד סיבות טובות למה לבחור באופציה הזאת.

5.      מנהלים – יונדאי סונטה: הסונטה מציעה איזון בין יעילות וחסכוניות בדלק לבין ביצועים מרשימים, מה שהופך אותה לבחירה חסכונית וכזו שמתאימה לנסיעות קצרות וארוכות. הסונטה נראית נפלא, יש לה חללי פנימי מרווח ונוח ומגיע עם מגוון של טכנולוגיות בטיחות מתקדמות. העיצוב המלוטש והנסיעה החלקה שלו תורמים לחוויית נהיגה מהנה. עם המוניטין של יונדאי באמינות ובכיסוי אחריות מעולה, הסונטה היא אופציה מומלצת למי שמחפש מכונית סדאן אמינה, חסכונית בדלק ונוחה.

6.      מיצובישי אאוטלנדר – שטח: מיצובישי אאוטלנדר הוא רכב שטח חסכוני ומומלץ. המנוע החכם ומערכת ההנעה ההיברידית תורמות לצריכת דלק מצוינת וחוסכות בעלויות דלק לטווח ארוך. מעבר לכך חשוב גם לדבר על העיצוב המרשים ועל הגימור המדויק של החלק הפנימי. עם הביצועים האמינים ותכונות הבטיחות המתקדמות שלו, זהו לגמרי רכב שמבטיח שקט נפשי על הכביש. העמידות של האאוטלנדר והמוניטין של מיצובישי הופכים אותו לבחירה מומלצת למי שמחפש רכב שטח חסכוני ואמין המציע שפע של מקום וחווית נהיגה מודרנית גם בשטח.

7.      מאזדה cx-5 – ג׳יפון: מאזדה CX-5 הוא ג׳יפון נהדר, קומפקטי, חזק וחסכוני. השילוב המדויק של מנוע מתקדם וטכנולוגיית SkyActive של מאזדה, מאפשר צריכת דלק מצוינת והפחתת פליטות מזהמים. ה-CX-5 מציע חוויית נסיעה יוקרתית ומהנה ולא מעט נוחות ותחכום. הדגמים החדשים מצוידים גם בתכונות בטיחות מתקדמות ובטכנולוגיה חדשנית, המבטיחות בטיחות ונוחות כאחד. בחירה מעולה לכל למי שמחפש רכב שטח פנאי חסכוני ומסוגנן.

 

לסיכום

אפשר בהחלט למצוא רכבים חסכוניים בדלק ולשלם פחות, וכל מה שזה מצריך מאיתנו הוא היכרות עם דגמים מובילים ובחירת רכב מעולה שמתאים לתקציב שלנו. לא בטוחים מהיכן לקנות את הרכב החדש שלכם? הינה כמה יתרונות ברכישת רכב מסוכנות ששווה בהחלט להכיר. מכאן, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם המומחים שלנו ולמצוא את הרכב שתמיד חלמתם עליו. המומחים של טרייד-מובייל ישמחו לסייע גם לכם למצוא את האחד ואצלנו תוכלו לקנות רכבים בכל מצבים, לבצע עסקאות טרייד אין ועוד!