1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. רכב יד שנייה מסוכנות

רכב יד שנייה מסוכנות

יום ראשון , 18/12/2022
רכב יד שנייה מסוכנות
רוצים להחליף רכב? חוששים מתהליך ארוך ומסורבל? אל דאגה, עם טרייד מוביל אתם יכולים להישאר רגועים. מהר מאוד תבינו כי רכישת רכב יד שנייה  קלה בהרבה ממה שחשבתם וכמובן, משתלמת הרבה יותר ממה שחשבתם. 

 

היתרונות ברכישת רכב יד שנייה

מחיר - ללא ספק זהו יתרון משמעותי וברוב המקרים המחיר הוא הגורם היחיד שמניע אנשים לקנות רכבי יד שנייה. שוק הרכבים בישראל יקר ביחס לכל העולם ורבים מוצאים חלופה ברכבי יד שנייה שמחירם זול משמעותית מרכב חדש. 

הפסד הון - כלל ידוע בשוק הרכב הוא שכאשר תרכשו רכב חדש מהחברה, הוא יאבד מערכו כ-50% לאורך חמש השנים הראשונות. לעומת זאת, רכב יד שנייה יאבד מערכו הרבה פחות מרכב חדש ובמקרים רבים אף ישמור על ערכו.

 

החסרונות ברכישת רכב יד שנייה

חוסר אמינות לעיתים - כאשר אתם קונים רכב יד שנייה אתם מסתכנים בכך שקיימות ברכב תקלות שמוכר הרכב החליט לא לגלות לכם עליהן. כידוע, כמו שאתם רוצים לקנות רכב, כך גם בעל הרכב מעוניין להיפטר מהרכב שלו ולכן ינסה לגרום לכם לרכוש אותו בכל דרך אפשרית.  

אין אחריות ברכישה - רכישת רכב יד שנייה אינה כוללת אחריות ולכן עליכם לבדוק טוב את מצב הרכב, מבחינה חיצונית, פנימית ומכנית. ודאו כי הרכב לא מעוקל וכי יש לבעל הרכב את כל האישורים הנדרשים. זכרו, מרגע העברת הבעלות, כל תקלה היא באחריותכם בלבד.

 

מדוע לקנות רכב מטרייד מוביל?

התחייבות של רכישה חוזרת – להבדיל מבן אדם פרטי, אנחנו נותנים ללקוח את הביטחון של רכישה חוזרת. במידה וירצה תמיד יוכל למכור לנו את הרכב חזרה – אנחנו מחויבים לכך!  

אחריות ואמינות - כפי ציינו קודם, כאשר אתם רוכשים רכב מבעלות פרטית, ישנה אפשרות שהמידע שתקבלו אינו אמין, ובעל הרכב עשוי להגיד לכם כל דבר על מנת שתקנו את הרכב. חברת טרייד מוביל מציעה לכם מבחר רכבים פרטיים איכותיים ואמינים, העומדים בכל הדרישות. נוסף על כך, טרייד מוביל מספקת אחריות עבור לקוחותיה, כך שבמידה שתהיינה תקלות לאחר הרכישה, תמיד תוכלו לפנות אלינו לקבלת עזרה.  

איכות מנצחת הכל - הסבירות לתקלות נמוכה ביותר וזאת בשל תנאי הקבלה הקפדניים של רכבי טרייד מוביל. להבדיל ממגרשי רכב ואנשים פרטיים שיעשו הכל כדי למכור לכם, וכמה שיותר מהר, רכבי טרייד מוביל נבחרים בקפידה רבה ומוצעים למכירה רק לאחר בדיקות המבוצעות על ידי הצוות המקצועי שלנו. 

שירות אדיב ואישי - טרייד מוביל דוגלת ביחס אישי כלפי כל לקוח תוך מתן תשומת לב מירבית לרצונותיו, התאמת הרכב לצרכיו של הלקוח וליווי אישי לאורך כל תהליך הרכישה. 

מבחר הטבות ומבחר רכבים - טרייד מוביל מציעה ללקוחותיה מבחר רכבי יד שנייה מבעלות פרטית עם קילומטראז' נמוך. תוכלו למצוא באתר המתעדכן מדי יום מגוון רכבים המיועדים לשימושים שונים. טויוטה, פג'ו, פיאט, מרצדס, מיצובישי ועוד מגוון סוגי רכבים איכותיים במחירים נוחים ממתינים לכם אצלנו באתר.

בין היתר, תוכלו להינות משלל הטבות ייחודיות הכוללות מערכות חדשניות לרכב שלכם, הצעות מימון ועוד.   

צרו קשר והמומחים של טרייד מוביל יעזרו לכם למצוא בדיוק את הרכב שחיפשתם.