1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. רכבי דייהטסו יד שנייה למכירה

רכבי דייהטסו יד שנייה למכירה

יום שלישי , 04/04/2023
רכבי דייהטסו יד שנייה למכירה

אחת מחברות הרכבים המוכרות והמובילות בעולם היא חברת דייהטסו, חברה יפנית, שהוקמה בשנת 1951 והחלה בייצור וייצוא כלי רכב לכמה ממדינות אירופה השונות. רק לאחר שלושים שנות פעילות, בשנות השמונים, זכתה חברת דייהטסו להכרה עולמית והחלה למכור כמויות רבות יותר של מכוניות ברחבי העולם כולו. במהלך השנים ייצרה חברת דייהטסו מבחר של מכוניות בדגמים שונים ובשנת 1999 הפכה לחברת הבת של טויוטה, המוכרת. נכון לשנת 2012 הפסיקה חברת דייהטסו את יצוא הרכבים שלה לישראל, לארצות הברית וכן גם לאוסטרליה, אולם עד אז הביאה אל שוק הרכבים המקומי כמה דגמים, שהפכו למובילים ברשימת המכוניות, כמו מכונית השרייד הסופרמיני ומכונית השרמנט המשפחתי.

דייהטסו סיריון

דייהטסו הידועה בתור יצרנית של מכוניות קטנות וחמודות, לא מאכזבת גם הפעם ומציגה בפנינו את הדגם החדש, דייהטסו סיריון. זוהי מכונית קטנת מידות וקומפקטית במיוחד שנועדה לכבישיה הסואנים וחלליה הצפופים של העיר הגדולה. למרות הגודל הקומפקטי של סיריון, החלל הפנימי שלה מרווח למדי. היא מצוידת באביזרי נוחות רבים הכוללים תאי אחסון, חלונות חשמליים, וארבע כריות אוויר כדי לספק לנוסעים את הבטיחות המרבית ועוד. בהיותה מכונית עירונית נוחה, היא יכולה לשמש בתור רכב פרטי או רכב משפחתי קטן. היא קלה לתמרון על הכביש ונוחה לחנייה. כמו כל המכוניות היפניות, דייהטסו סיריון מאופיינת בחסכוניות ויעילות. היא אמינה ויציבה על הכביש אך לא מומלצת לנסיעות ארוכות מאוד ולתנאי שטח קשים.

דייהטסו טריוס

דייהטסו טריוס החדשה, שהושקה לראשונה לציבור בשנת 2007, מוגדרת כמכונית פנאי או שטח, המציעה יכולות גבוהות. המנוע של דייהטסו טריוס החדשה הינו מנוע 1.5 ליטר, הנחשב לחזק ואיכותי יותר מדגמיה הקודמים של מכונית זו. היא אמנם איננה גדולה, אך עיצובה עדכני וחדשני. יכולת השטח שלה טובה, אם כי בנסיעה בעיר היא איננה מצטיינת, בהשוואה לרכבים אחרים. היא זולה יחסית וטובה למשפחות המחפשות רכב קומפקטי, נוח ובמחיר כדאי. ובכל זאת, חשוב לדעת שתא המטען שלה איננו גדול במיוחד וגם תא הנוסעים שלה מעוצב בפשטות. היא מצדיקה את רכישתה בעיקר בזמן נסיעת שטח ופחות בנסיעה עירונית, ובכל זאת יכולה להתאים לרבים.