1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. רכבי ביואיק יד שנייה למכירה

רכבי ביואיק יד שנייה למכירה

יום שלישי , 04/04/2023
רכבי ביואיק יד שנייה למכירה

מותג המכוניות האמריקאי – ביואיק, ששייך לענקית יצרניות הרכבים ג'נרל מוטורס, נחשב לאחד המותגים היוקרתיים בעולם ונמכר במספר מצומצם של מדינות, כמו ארצות הברית, מקסיקו, סין, קנדה, קטאר, טיוואן, כוויית וגם ישראל. בתחילת דרכו היה המותג חברת רכב עצמאית בשם "ביואיק מוטור" שנוסדה בשנת 1903 במישיגן, ובשל קשיים כלכליים, נמכרה לאיש עסקים עשיר, שמכר אותה בהמשך. בשנת 1904 הביאה לעולם את מודל B, שהיה מכונית הביואיק הראשונה, שעל פיו נבנו מכוניות נוספות, אולם אלו לא שרדו בהמשך. חמש שנים לאחר מכן החלה בייצור מודל F שזכה להצלחה רבה ובעיקר בשל המנוע המצוין שכלל במסגרתו. מכירותיה של ביואיק הגיעו לשיאן בשנת 1984 אולם בשנים שלאחר מכן האטו בהדרגה. נכון להיום מציעה חברת ביואיק שלושה דגמי רכבים בלבד.

ביואיק רנדוו

תתפלאו, מעבר לרכבי הסאלון המפנקים של ביואיק, היא יודעת לייצר גם רכבי שטח חזקים ויוקרתיים במיוחד, באיכויות המזוהות איתה. הרנדוו יוצר בעיקר לשטח אך מתאים מאוד בתוך קטגוריית הג'יפים לכביש ונסיעה משפחתית לכל טיול או מקום בארץ. הוא משלב באופן מושלם בין הנסיעה לסופר, הקפצת הילדים לחוגים או בתי הספר ובסופו של דבר גם לכל נהיגת פנאי אחרת. הרנדוו מגיע עם מנוע חזק אך בעיצוב עדין ונעים לעין שמתאים גם לנשים שאינן מחפשות לנהוג ברכב שטח מסיבי אלא ברכב גבוה ונוח לנסיעה בכל מקום. כמו כן, התחושה בפנים נעימה ומלאה באביזרים שהופכים כל נסיעה לכיף ממכר בפני עצמו ובכל פעם מחדש.

ביואיק לה קרוס (עד 2012)

ביואיק לה קרוס, הוא לא עוד רכב משפחתי, אלא מוגדר בתוך קטגוריית רכבי הסאלון היוקרתית, אשר מהווה בתור פסגת כל השאיפות. כמו כל הרכבים של ביואיק, גם הלה קרוס נהנית מגימורים ופינוקים שהופכים את חוויית הנהיגה לבין הטובות ביותר שקיימות כיום. המנוע בנפח של לא פחות מ-3.8, עובדה המעניקה עוצמה בלתי מתפשרת שלוקחת את הרכב למחוזות של נהיגה ושיוט שקשה לתאר במילים. גם העיצוב של הלה קרוס מהיוקרתיים שקיימים כיום על הכביש, הקווים נקיים, הצבעים קלאסיים ומכל זווית ניתן לזהות שלא מדובר בעוד רכב סטנדרטי. הביואיק יקרה אך שווה כל אגורה, קשה להתמודד מולה על איכות ברכיבים הפנימיים ובנוחות שהרב חיבורי, מוט מייצביא מעניקה ליושבים ברכב.