1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. רכבים משפחתיים: סקירת המלצות ל 2024

רכבים משפחתיים: סקירת המלצות ל 2024

יום חמישי , 04/01/2024
רכבים משפחתיים: סקירת המלצות ל 2024

הורים לילדים? מנהלים אורח חיים מגוון הכולל נסיעות לעבודה, סידורים, ביקורים של המשפחה המורחבת ומפעם לפעם גם טיולים? נראה שתוכלו להרוויח לא מעט מרכב משפחתי איכותי, ומהסיבה הזאת אנחנו רוצים להמליץ על כמה דגמים אמינים ואיכותיים. כמו כן ניתן רקע כללי על רכבים משפחתיים ופרמטרים חשובים לבחירת רכב כזה.

למה רכב משפחתי פופולרי כל כך?

רכבים משפחתיים הם פופולריים מאוד, מהסיבה הפשוטה שהם פרקטים ונוחים. הם מציעים מקום בשפע לנוסעים ולמטען, מה שהופך אותם לאידיאליים לטיולים משפחתיים, לנסיעות יומיות לעבודה ולנסיעות בכבישים ראשיים. הדגמים המובילים מצוידים במערכות בטיחות יעילות ואמינות ורבים מהם גם מצטיינים בצריכת דלק נמוכה, כלומר הפחתת לטווח הרחוק. נוסף לאלה, רכבים משפחתיים מגיעים לרוב בסגנונות שונים, ככה שכל אחד יכול למצוא את הסגנון שהוא אוהב. כל הגורמים האלה יחד הופכים את רכבים משפחתיים לאופציה מועדפת בשביל צרכנים רבים ולא בהכרח רק משפחות אגב.

מבחני רכב: פרמטרים לבחירת רכב משפחתי

רגע לפני שנגיע להמלצות, הינה כמה פרמטרים שיעזרו לכם לבחור רכב מתאים:

· מאפייני בטיחות: חפשו רכבים המצוידים בתכונות בטיחות מתקדמות כגון כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בשמירה על נתיב וניטור בנקודה עיוורת כדי להבטיח את הבטיחות שלכם ושל בני המשפחה.

· מרחב ונוחות: חפשו מקומות ישיבה נוחים, מרווח גדול לרגליים ותא מטען מרווח. אלו הן תכונות חשובות לרכבים המשמשים הרבה נוסעים.

· צריכת דלק: בחרו רכב בעל מנוע חסכוני בדלק או בדגם היברידי כדי לחסוך בעלויות הדלק לטווח ארוך.

· אמינות: מומלץ לחפש רכב שצפוי למינימום תקלות וגם כזה שעלות התחזוקה שלו היא יחסית נמוכה.

· תקציב: היצמדו לתקציב שלכם והביאו בחשבון גם את עלויות הביטוח, הרישיונות, הטיפולים והדלק.

רכב משפחתי מומלץ: העשירייה הפותחת

אם כך, אחרי רקע כללי חשוב, בואו נעבור לעשר המלצות על רכבים משפחתיים מומלצים שכדאי להכיר. נדבר על היתרונות והחסרונות של כל אחד, על עיצוב וסגנון, על אבזור ותפעול, על שימושיות ומרווח, על חיסכון בדלק, על ביצועים ועל עוד מגוון פרמטרים שיעזרו לכם לבחור את הרכב המושלם לכם.

יונדאי אלנטרה

יונדאי אלנטרה היא בחירה מצוינת למי שמחפש רכב סדאן קומפקטי יחסית. היא מציעה חלל פנים נוח, תכונות ידידותיות למשתמש וצריכת דלק טובה. יונדאי אלנטרה היא לא מפלצת ביצועים ואם אתם מחפשים חווית נהיגה עוצמתית, יתכן שכדאי לכם לשקול רכב אחר. עם זאת, זהו כלי רכב אמין, מרווח ונוח שגם מגיע עם אבזור לא רע בכלל.

מבחר דגמי יונדאי יד 2 >

טויוטה קורולה

הקורולה היא משפחתית סדאן קומפקטית ונוחה. היא ידועה באמינות יוצאת דופן, צריכת דלק מעולה וחווית נסיעה נוחה, אפשרות מצוינת לנסיעות יומיות ולשימוש משפחתי. נכון, הביצועים הם יחסית סטנדרטיים והאבזור הוא בסיסי (כמובן שאפשר להרחיב אותו בתוספת תשלום), אבל בסך הכול, טויוטה קורולה היא רכב אמין, בטיחותי וחסכוני, ואין זה מפתיע שמדובר באחת הבחירות הפופולריות בישראל ובעולם.

למגוון הטויוטות יד שניה שלנו, הקליקו כאן >

סקודה אוקטביה

סקודה אוקטביה היא מכונית ורסטילית בעלת ביצועים נהדרים. היא מציעה חלל פנים מרווח, נסיעה נוחה ומגוון אפשרויות הנעה, כולל אופציות חסכוניות ביותר של דיזל ובנזין. האוקטביה ידועה בזכות הפרקטיקה והנוחות וכן עקב התמורה הגדולה למחיר. היא פחות מתאימה למי שמחפש מכונית ברמת פרימיום, אבל למי שנותן עדיפות למרחב ולמחיר נוח במכונית משפחתית, סקודה אוקטביה היא אופציה חזקה ששווה לשקול.

את כל רכבי הסקודה יד 2 תוכלו למצוא כאן >

קיה פורטה

קיה פורטה היא מכונית קומפקטית, נוחה ושימושית למדי. המחיר שלה הוא אטרקטיבי ביותר, היא בעלת צריכת דלק טובה ומערכת בידור ידידותית למשתמש, מה שהופך אותה לפופולרית מאוד בקרב אלו המחפשים אפשרות במחיר נוח. החלק האחורי שלה הוא קצת קטן ולא מתאים למשפחות עם ילדים גדולים, אבל תא המטען גדול ומרווח ומתאים בהחלט לטיולים. אם אתם מחפשים רכב זול יחסית בעל תכונות בטיחות מתקדמות, גימור פשוט ונפלא וביצועים סבירים פלוס, קיה פורטה היא הדגם בשבילכם.

כל דגמי הקיה יד שניה בלינק הבא >

יונדאי איוניק

יונדאי איוניק, היברידית או חשמלית, היא בחירה מצוינת לחיסכון ולשמירה על איכות הסביבה. מעבר לחיסכון ופחות פליטות גזים רעילים, היא גם מציעה מרווח פנים נוח ורחב, טכנולוגיה ידידותית למשתמש ותכונות בטיחות מקיפות. שימו לב, הדגם החשמלי מציע טווח נסיעה קצר, ככה שאולי הוא פחות מתאים לנסיעות ארוכות מחוץ לעיר, אבל בשביל רכב משפחתי הנוסע בעיקר באזור אחד, יונדאיIONIQ היא בחירה פשוט מצוינת.

מבחר דגמי יונדאי יד 2 >

ב.מ.וו סדרה 1

ב.מ.וו סדרה 1 מציעה חווית נהיגה מרגשת ואת כל היתרונות של בחירה במותג יוקרה. עם מגוון אפשרויות הנעה עוצמתיות, מנועים חזקים, גימור פנים מהוקצע וביצועים יוצאים מן הכלל, זהו רכב המתאים לחובבי נהיגה מושבעים. עם זאת, מדובר ברכבים לא זולים שלא מתאימים לכל כיס, אבל אם יש לכם האפשרות ואתם אוהבים יוקרה, עוצמה ונוחות – זהו הרכב המשפחתי שמתאים לכם.

מגוון דגמי ב.מ.וו יד שניה במחירים נוחים >

סיאט לאון

סיאט לאון היא בחירה פרקטית ומסוגננת בקטגוריה. הנסיעה הנוחה, המרחב הפנימי בשפע ואפשרויות ההנעה היעילות שלה הופכות אותה לבחירה מושלמת. הרכב מתאים בהחלט לנסיעות יום-יומיות ולצרכים משפחתיים, אבל חשוב לדעת שהגימור הפנימי הוא בסיסי בלבד ושאפשרויות הטכנולוגיה די מוגבלות (פחות בהיבט הבטיחות, אגב). אם אתם מחפשים רכב משפחתי הגון בתקציב נוח יחסית, סיאט לאון היא אפשרות בהחלט לא רעה.

צפו בכל דגמי הסיאט שלנו>

פורד פוקוס

פורד פוקוס היא מכונית משפחתית חזקה ואמינה בהחלט. מרחב הנוסעים הוא גדול ומרווח ובזכות אפשרויות הנעה נהדרות, אתם יכולים לצפות לביצועים מעולים. תוכלו למצוא כמה אפשרויות חסכוניות בדלק ודגמים מוכווני ביצועים וזוהי סדרה שנותנת מענה מצוין למגוון רחב של נהגים. נכון, מבחינת אבזור וטכנולוגיה זאת אולי לא האופציה הטובה ביותר, אבל אם אתם מחפשים מכונית קומפקטית ופרקטית במחיר סביר שגם מהנה לנהיגה, פורד פוקוס היא תמיד בחירה טובה.

מגוון דגמי פורד לרכישה מהירה >

מאזדה 3

מאזדה 3 היא דגם משפחתי נפלא המציע שילוב נהדר של סגנון, ביצועים ספורטיביים וגימור יוקרתי. עם תא נוסעים מעוצב היטב ומנוע חסכוני בדלק, זהו דגם המציע גם חיסכון למשפחה וגם חוויה לכל נהג. עם זאת, מרווח

המושב האחורי והגודל של תא המטען הוא יחסית מוגבל. אם אלו הם פרמטרים שפחות קריטיים לכם בבחירת הרכב, מאזדה 3 יכולה להיות בחירה מצוינת ולתת לכם נוחות, חיסכון בכסף, ביצועים נהדרים ואפילו סטייל ויוקרה מרשימים בהחלט.

כל דגמי המאזדה >

רנו גראנד קופה

רנו גרנד קופה הוא דגם מעולה המציע נסיעה מרווחת ונוחה במחיר משתלם. זהו רכב משפחתי, אך כזה שגם נכנס לקטגוריה של רכבי שטח בינוניים. עם מרווח גדול לרגליים, מערכת בידור ידידותית למשתמש וחווית נהיגה חלקה, זוהי בהחלט אופציה מצוינת למשפחות. נכון, מתחרים נותנים מענה טכנולוגי מרשים יותר וגם עיצוב יותר יוקרתי, אבל בסופו של יום זוהי לא אפשרות רעה בכלל למי שמחפש רכב חסכוני, נוח ויעיל.

מגוון דגמי רנו יד 2 >

לסיכום

אלו היו כמה רכבים משפחתיים מומלצים שכדאי להכיר. זה הזמן למצוא את זה שהכי מתאים לכם ואם אתם עדיין לא בטוחים איזה מכלי הרכב ברשימה יתאימו, אם מוזמנים ליצור קשר עם המומחים של טרייד מובייל ולקבל את כל המידע על דגמים מומלצים, כמובן עם הרבה הצעות לרכבים שמורים במחירים מעולים.