1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. כל היתרונות ברכישת רכב מסוכנות רכבים

כל היתרונות ברכישת רכב מסוכנות רכבים

יום שני , 09/08/2021
כל היתרונות ברכישת רכב מסוכנות רכבים

המון עוצמה יש בהחלטה המרגשת להתחדש ברכב. עבורנו הנהגים, להשתדרג לרכב שיקנה לנו יותר ביטחון ויהיה משודרג יותר ומאובזר יותר - זו ממש חגיגה! עם זאת גם החששות מתגנבים: כמה המהלך הזה יעלה לנו, האם נצליח למכור את הרכב שלנו בטיימינג הנכון ונקבל עבורו את מה שמגיע לנו, האם יהיה לנו את הזמן לגשת לסניפי הביטוח או למכוני הבדיקה וכו'.

על מנת להקל על תהליך המכירה והרכישה, מומלץ לבחור בסוכנות רכב המרכזת את כל הפרוצדורות במקום אחד, וחוסכת בזבוז זמן יקר וכסף.
לטרייד מוביל סניפים בפריסה ארצית, כך שניתן להגיע בנוחות עם הרכב הישן ולצאת עם רכב משודרג ושמור במהירות ויעילות.

סוכנות רכב מאפשרת להימנע מכאב הראש הכרוך ברכישה, ומטפלת בתהליך השדרוג מא' ועד ת' - כך שדיל הטרייד אין יהיה משתלם, נוח ונטול דאגות. סוכנות הרכב טרייד מוביל מארגנת את מסע השדרוג למכונית משודרגת ושמורה, ומאפשרת לנהגים ראש שקט. טרייד מוביל מזמינים אתכם להגיע לסניף ראשל"צ, פתח תקווה, חיפה, וגלילות - ולהימנע מהסטרס שבסידורים המתישים, לעבר מכונית משודרגת ושמורה.

בטרייד מוביל תוכלו למצוא מגוון ענק של רכבים מיד ראשונה פרטית וטרייד אין של יבואני הרכב והכול בשקיפות מלאה, להבדיל מחברות הליסינג שמקיפות אותנו, טרייד מוביל אינה מסלקה של ציי הליסינג. אנחנו לא מוכרים רכבים מהשכרה או מליסינג אלא בעיקר מידיים ראשונות פרטיות עם קמ נמוך. ללקוח קצה זה מקנה שקט, כי הוא מבין שהוא רוכש רכבים שטופלו במוסך מורשה ממיטב כספם של האנשים שהרכבים היו בבעלותם, שהתייחסו לרכב בצורה שונה וששמרו עליו. ויתרה מכך זה לא מספיק אנחנו גם בודקים את הרכב ועושים השבחה קפדנית.

ניתן להתייעץ ולקבל מידע בכל אחד מהסניפים של סוכנות הרכב טרייד מוביל, אשר נבחרה להיות חברת הטרייד אין של יבואני הרכב המובילים בישראל: פיג'ו, דייהטסו, דודג', ג'יפ, טויוטה, קרייזלר, קיה , סאנגיונג, סובארו, , סיטרואן , רכבי MG ו-סוזוקי. זכרו - שידרוג הרכב יכול להיות מהנה ושקט.

אז יוצאים לדרך?​ השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם.