שדרגו את המכונית - אביזרי רכב

יום חמישי , 09/03/2017
שדרגו את המכונית - אביזרי רכב

הישראלי הממוצע נוסע כ- 20,000 קילמטרים בשנה לכל מיני מקומות ולמען מטרות שונות – לבית, לעבודה לטיולים בצפון ובדרום, להביא את הילדים מבית הספר וכו'. אם נכמת נתון זה למספרים יומיים נוכל להגיד כי הנהג הישראלי מבלה שעתיים ביום בתחום מכוניתו.

שעתיים ביום זה לא מעט זמן, בייחוד כשמדובר על עמידה בפקק מייגע בדרך לעבודה. אביזרי רכב שונים משדרגים את נוחות הנהיגה והופכים אותה לנסבלת יותר. במאמר הזה נתמקד על כמה אביזרי נוחות לרכב מתוך ידיעה כי יש עוד עשרות אביזרים המשפרים את איכות הנהיגה.

  • חלונות רוח – במדינת שטופת שמש כמו שלנו, המכונית היא לעתים מרפסת שמש מסנוורת. חלונות רוח מכהים את השמשות ומונעות סנוור.

  • מושבים – מושבים נוחים לא רק משפרים את איכות הנהיגה אלא גם שומרים על בריאות הגב שלכם. ישנם אנשים אשר עבודתם כרוכה בנהיגה ממושכת ולנהגים אלה אנו ממליצים לשדרג את המושבים למושבים פיזיותרפיים מיוחדים. אתם לא תאמינו לשינוי שזה מחולל.

  • משענת ליד – אז נכון, אנו אמורים לנהוג עם שתי ידיים על ההגה אבל מה לעשות שבזמן פקק אנחנו לא יכולים להיות עם שתי ידיים על ההגה כל הזמן. על כן, משענת ליד עם מתקן לכוס משדרגת את הנסיעה לעבודה והופכת אותה לנינוחה הרבה יותר.

  • ריפוד להגה – כן כן, אתם לא יודעים כמה ריפוד להגה עוזר למניעת יבלות וחיכוך לא נעים בעור. פייר? פינוק אמיתי.

  • גגונים לרכב – לאלה מבינכם שאוהבים לטייל בשבתות, גגון לרכב או כל מתקן נשיאה אחר משדרגים את היכולת להעמיס אופניים וציוד ולנסוע לחרוש את הארץ היפה שלנו. בנוסף, זה גם יעיל להעברות דירה.


את כל האביזרים הללו ועוד תוכלו למצוא בכל חנות אביזרי רכב.

עומדים לפני קניה ומתלבטים? יש לכם שאלות? צרו קשר ונשמח לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה לכם, ולמצוא יחד איתכם בדיוק את הרכב שחיפשתם.

חזרה למאמרי רכב