1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. רכישת רכב יד 2

רכישת רכב יד 2

יום חמישי , 09/03/2017
רכישת רכב יד 2
screenshot_2-1

כולנו יודעים כי בסופו של דבר, הגורם המכאני הוא המכריע בזמן רכישת רכב יד שניה. אחרי הכל, הרכב אותו תקנו אמור לשמש אתכם ביום יום, מבלי לגרום ליותר מדי תקלות ומבלי לראות מוסך כל שבוע. לשם כך אנו בודקים את המנוע, את השלדה, את המודל ואת ההיסטוריה התעבורתית של הרכב. הכל ברור ונתון. הבדיקה המכאנית מניבה נתונים מדויקים שאתם לא ניתן להתווכח.

הגורם האנושי, לעומת זאת, הוא יותר בעייתי. בגלל היותו מופשט וחמקמק יותר, נוח יותר להתבלבל ולטעות בשיפוט של האדם הנמצא מולנו. הדבר בא לידי ביטוי ביתר שאת בעת רכישת רכבים יד שניה. לכן, ריכזנו למענכם צרור עצות מועילות כדי שלא תפלו בפח ותרכשו את הרכב הטוב ביותר בשבילכם, מהאדם האמין ביותר.

רכישת רכב יד שניה – טיפים:


  • בעת רכישת רכב יד שניה, וודאו כי האדם העומד מולכם אינו סוחר מכוניות "המתחפש" לבעל הרכב עושים זאת באמצעות בקשה לראות תעודה מזהה ורשיון רכב.  סוחר מכונית מסוגל לספר לכם שקרים על מנת למכור את הרכב. בנוסף, ייתכן כי סוחר מכוניות אינו מכיר את הרכב כמו בעליו.

  • וודאו כי בכל מקרה, רק בעל הרכב הוא זה הנושא ונותן אתכם. עצה זו קריטית מסיבה אחת – בעל הרכב מכיר את היתרונות, אך גם את החסרונות והבעיות של הרכב.

  • במידה ותרכשו רכב משועבד או מעוקל, ייתכן כי תפסידו את כל כספכם. וודאו במשרד הרישוי אם הרכב מעוקל או משועבד ואל תסמכו על רשיון הרכב.

  • אל תשלמו לבעל הרכב לפני העברת בעלות מלאה.

  • העברת בעלות היא אחריות של בעל הרכב הרשום ונעשית בדואר באמצעות תעודת זיהוי ורשיון הרכב.

    יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ? השאירו פרטים בטופס ונציג ישמח לחזור אליכם.


    ואל תשכחו – סעו בזהירות!
    חזרה למאמרי רכב