10 הרכבים הנמכרים ביותר בישראל

יום חמישי , 09/03/2017
10 הרכבים הנמכרים ביותר בישראל

ואלו הם הזוכים המאושרות:

  1. מאזדה 3 – בזכות האמינות, העיצוב היפה והנוחות המירבית של המאזדות הוותיקות. המכונית מספר אחת בישראל היא מאזדה – 3.

  2. יונדאי I30 – המשפחתית היוקרתית שעלתה מקום אחד למעלה, ביחס לשנה שעברה. מה כבר אפשר להגיד על המשפחתית שלא רואה מוסך ותמיד מרשימה על הכביש.

  3. טויוטה קורולה – משפחתית ותיקה ואיכותית ששומרת על מחירה ועל המוניטין האמין שטיפחה במשך השנים על כבישי ישראל. יפנית, כבר אמרנו?

  4. יונדאי I20 – מכונית סופר מיני, הנציגה השנייה של חברת יונדאי והראשונה ברשימה שאינה משפחתית. במלה אחת – כבוד גדול. מכונית נהדרת שלא מאכזבת אף פעם.

  5. הונדה סיוויק – עוד משפחתית וותיקה וטובה שאזרחי ישראל אוהבים לאהוב. כל שנה עומדת בתחרות עם המשפחתיות האחרות ומשתפרת כל הזמן. העיצוב, הנוחות והאיכות היפנית, אין מה להגיד יותר.

  6. מאזדה 2 – עוד מכונית שאינה משפחתית, השנייה ברשימה וגם האחרונה. נכנסת לקטגורית הסופר מיני ביחד עם היונדאי.

  7. שברולט קרוז – לאניני טעם בלבד, מי לא אוהב את הפאסון והיוקרה שמשדרת השברולט קרוז. משפחתית לאנשים שידעים מה הם אוהבים ומה טוב בשבילם.

  8. פורד פוקוס – עוד משפחתית וותיקה על הכביש. מכונית אמינה וחזקה במיוחד. קצת אפורה אך בהחלט עושה את העבודה של הגנה מירבית על הנהג.

  9. יונדאי אקסנט – המשפחתית של יונדאי תופסת תאוצה עם השנים וקבעה את מעמדה כאחת המשפחתיות הנמכרות והטובות ביותר בישראל, זאת בזכות איכות וגימור גבוהים ביותר.

  10. רנו פלואנס – ללא ספק, הכניסה המרשימה של השנה. המשפחתית שהחזירה לחברת רנו את היוקרה והחיוך לפנים והאחראית העיקרית לגידול של 80% במסירות רנו ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה.


מעוניינים להמר על הרשימה בשנה הבאה?

עומדים לפני קניה ומתלבטים? יש לכם שאלות? צרו קשר ונשמח לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה לכם, ולמצוא יחד איתכם בדיוק את הרכב שחיפשתם.

חזרה למאמרי רכב