1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. עלויות נוספות בזמן רכישת רכב

עלויות נוספות בזמן רכישת רכב

יום חמישי , 09/03/2017
עלויות נוספות בזמן רכישת רכב
עלות ההוצאה העיקרית במהלך רכישת רכב היא כמובן הרכב עצמו. בין אם קניתם רכב חדש "מהניילונים" או רכב יד שניה מאדם פרטי או מליסינג, סביר להניח כי תצטרכו להוציא סכום לא מבוטל של כסף על מנת ליהנות משירותי התניידות חופשיים. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי בכך לא מסתיים העניין וישנן עלויות נוספות איתן צריך להתמודד ושאותן כדאי לקחת בחשבון עוד לפני תהליך הרכישה.

ואלה הן ההוצאות הנלוות העיקריות:


  • בדיקה לרכב – רבים מעדיפים לפסוח על השלב הזה, והם טועים טעות מרה שעלולה לעלות להם ביוקר, תרתי משמע. כל כמה שתהיו מומחים במכונאות רכב ושופטים מעולים של אופי האדם שעומד מולכם, עדיין, יש דברים שרק בדיקה מוסמכת יכולה לגלות. אז אל תתעצלו ואל תתקמצנו, קחו את הרכב לבדיקה מוסמכת. מקסימום, תקבלו אישור לכך שצדקתם.

  • ביטוח – אחרי הסכום שהוצאתם על הרכב עצמו, הביטוח הוא ההוצאה הגדולה הבאה. רק על מנת להזכיר לכולם- ביטוח חובה למכונית הוא חוק בישראל ואסור לנהוג במכונית ללא ביטוח. ההצעה שלנו היא לא לסמוך על הביטוח של בעל הרכב אלא לעשות ביטוח שלכם עוד לפני שנהגתם מטר אחד.

  • העברת בעלות – סכום קטן ולא משמעותי שעלול להתברר כמעצבן במיוחד. ההמלצה שלנו היא לסגור את העניין הזה מראש על מנת להמנע מאי נעימות בזמן ההעברה עצמה.

  • גם רכבים חדשים וגם רכבים יד שניה הם סטנדרט של החברה או של בעל הרכב עצמו. סביר להניח כי תרצו להתאים את המכונית לצרכים שלכם, זאת באמצעות אביזרי רכב משלימים. אביזרים אלה הם עוד הוצאה מוכרת וכדאי שתקדישו סכום מסוים גם בשבילם.

  • מימון לרכב יד שניה - ישנם סוגי מימון שונים , חוץ בנקאים ובנקאים , יש לקחת בחשבון את עלויות הריבית בכל אחת מהאפשרויות כמו גם את תקרת האשראי שלכם בבנק


התקציב שלכם לרכישת רכב צריך לכלול גם את ההוצאות הנלוות הללו. רק כך תוכלו לדעת באמת כמה אתם מוכנים להשקיע ברכב.

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ? השאירו פרטים בטופס ונציג ישמח לחזור אליכם.

חזרה למאמרי רכב