1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. הרכבים המובילים לשנת 2021

הרכבים המובילים לשנת 2021

יום רביעי , 29/12/2021
הרכבים המובילים לשנת 2021

פרסי המוזיקה, פרסי התיאטרון, סיכומי שנה ביוטיוב - מכל מקום מסכמים סביבנו את 2021, לא ככה?
אז בעודנו מתכוננים לשנה החדשה, החלטנו גם אצלנו בטרייד מובייל שבטרם נקבל בברכה את 2022, נסכם גם אנחנו את השנה שחלפה, ונעניק את הפרסים שלנו:

את פרס הקטגוריה המנצחת ברכבים


אנחנו רוצים להעניק לרכבי הפנאי והשטח, וזה קרה בזכותכם. נמשכתם לרכבי ה-SVU, התעניינתם בג'יפונים, וכנראה שסוף סוף באמת טיילתם יותר (או לפחות תכננתם לעשות זאת, לא נגלה לאף אחד אם בסוף העברתם את רוב הסופ"שים בבית והרכב נשאר בחנייה). הקורונה עדיין לא עושה לנו חיים קלים בכל הנוגע לחופשות בחו"ל, ואף פעם לא מאוחר לטייל יותר בארץ (כן, גם בחורף הישראלי).

את פרס הרכב הנמכר ביותר לשנת 2021


אנחנו שמחים ונרגשים להעניק לקיה ספורטאז' הרכב האהוב עלינו. כמה אנחנו מעריכים את ג'יפון הפנאי עם העיצוב המרשים, וממש לא מפליא אותנו שכל כך הרבה נהגים התלהבו מתחושת המרחב שבו ומהאבזור הכלול בו, ובחרו ברכב הנפלא הזה לעצמם. תכלס, באמת שהכי מגיע לו.

את פרס היצרנים המובילים לשנת 2021, אנחנו מעניקים ל:


קיה, פיג'ו, יונדאי וטיוטה, על שבחרתם בהם שוב ושוב. וכן הם יכולים לחלוק את הפרס, אין סיבה שלא - על פי החוקים שלנו.

את פרס הצבע הנמכר ביותר לשנת 2021


יחלקו יחד הצבעים הסולידיים - מאחר ועדיין, גם השנה הצבעים הנמכרים ביותר הם: לבן, כסוף ושחור. קלאסיקה נשארת קלאסיקה. כנראה שיקח המון זמן עד שורוד או צהוב יזכו בקטגורייה הזו - וזה לא שחשבנו אחרת.

יחד עם הברכות לזוכים שלנו לשנת 2021, אנחנו כמובן נהיה איתכם ונסייע לכם בתהליכי רכישת רכב יד 2 ובתהליכי הטרייד אין גם ב2022. בטרייד מוביל אנחנו מקפידים על מקצועיות, שקיפות וליווי לכל אורך התהליך, כדי שתהיה לכם נסיעה טובה, מפנקת ובטוחה.
מתלבטים על רכישת רכב? יש לנו את כל המידע שאתם צריכים לדעת. השאירו פרטים בטופס ונשמח לעזור לכם להתחדש ברכב.