1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. רכב 7 מקומות חסכוני בדלק לשנת 2024

רכב 7 מקומות חסכוני בדלק לשנת 2024

יום חמישי , 25/04/2024
רכב 7 מקומות חסכוני בדלק לשנת 2024

כאשר מגיעים לרגע המרגש של בחירת רכב חדש, הפרקטיות של הרכב וכמו כן הפונקציונליות שלו חייבת להיות מחושבת בבחירה. הדרישה לרכבים גדולים, ובעיקר לרכבים בעלי שבעה מקומות, החלה לעלות בצורה הדרגתית בשנים האחרונות. לרכבים גדולים של שבעה מקומות יש מאפיינים שחשוב לשים לב אליהם ולבדוק לפני הקנייה עצמה של הרכב כדי לוודא שהוא אכן מתאים לכם ולמטרה לשמה אתם מתכוונים לרכוש אותו. במאמר זה נספק לכם את המידע הרלוונטי על רכבי 7 מקומות מיצרנים שונים, נדבר על היתרונות של רכבים אלו, על צריכת הדלק של כל אחד מהם וכמובן על הדגמים הנפוצים ביותר של רכבי 7 מקומות. נדבר גם על אספקטים נוספים שחשוב להביא בחשבון ולהתייחס אליהם לפני רכישת הרכב החדש, כמו התקציב העומד לרשותכם והמחירים של דגמי הרכבים מהיצרנים השונים.

איך בוחרים רכב 7 מקומות?

בחירה ברכב בעל שבעה מקומות מערבת בחירה זהירה ובחינה של איזון בין כמה פרמטרים חשובים של הרכב. הפרמטרים שעליכם לבחון הם גודל, פרמטרים כלכליים והעדפות אישיות. משפחות מוצאות ברכבים אלו שימושיים בעיקר משום שיש בהם די מקום להסעת כל המשפחה, וכמו כן עדיין יש בהם מספיק מקום למטען רב. מעבר לכך, רכישת רכב מסוכנות יכול להיות מעולה לעסקים העוסקים בהסעת נוסעים ממקום למקום מכל סיבה שהיא. בין אם אלו בתי מלון הדואגים להסעות של אורחיהם, מקומות עבודה המעוניינים לספק לעובדים שלהם פתרונות הגעה או חברות הסעות פרטיות שונות.

7 רכבים עם 7 מקומות חסכוניים בדלק

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת רכב בעל 7 מקומות הוא צריכת הדלק שלהם. אף שהדלק מתייקר ונהוג לחשוב שרכבים גדולים יותר תמיד יצרכו הרבה יותר דלק, ההתקדמות הטכנולוגית המתרחשת בעשור האחרון בתעשיית הרכב גרמה לייצור רכבים בעלי שבעה מקומות שיכולים להיות גם היברידים, ולא רק צורכי דלק או שצריכת הדלק שלהם מופחתת מאוד. לכן יש כמה רכבים שיכולים להיות בחירה מעולה לצרכנים המחפשים רכב ידידותי לסביבה. הינה 7 רכבים שיכולים להיות גם גדולים וגם חסכוניים בדלק:

מיצובישי

מיצובישי מציעה רכב מדגם אאוטלנדר שיכול להתאים למשפחות גדולות או לעסקים, משום שהוא מציע שבעה מקומות, רמת בטיחות גבוהה ותגובתיות גבוהה.

פיג'ו

פיג'ו מדגם SUV 5008, הוא רכב חדש בעל עיצוב מודרני ומראה ספורטיבי אך בו זמנית גם אלגנטי. רכב זה מציע מערכות שליטה ומולטימדיה מתקדמות, המאפשרות לנהג שליטה מלאה ברכב וצריכת דלק נמוכה עקב שימוש במנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים.

מרצדס

מרצדס מציעה מספר רב של דגמי רכבים משפחתיים בעלי 7 מקומות ישיבה, כאשר רוב הדגמים שלה נכנסים לקטגוריית רכבי יוקרה. לכן, מערכות הבטיחות של רכבים אלו הן החדשניות והמקיפות שקיימות בשוק. ובאשר לצריכת הדלק תוכלו למצוא בקלות דגמים אשר מונעים באמצעות מנועי חשמל או דגמים היברידיים.

סקודה

סקודה מציעה את דגם הקודיאק בעל 7 המקומות כרכב משפחתי או כרכב פנאי. דגם זה מציע מקום רב ליושבים בו, וכמו כן תא מטען גדול בנפח של 270 ליטר. תוכלו לקבל את הרכב הזה בגרסה חשמלית ועם מנוע בנזין בנפח של 1.5 ליטר.

קיה

קיה היא יצרנית רכבים המציעה דגמים שונים של רכבים משפחתיים כאשר החדיש שבהם הוא קיה סורנטו המציע 7 מקומות למשפחות ונוחות מרבית כמעט ברמת יוקרה. קיה הוא רכב חסכוני מאוד שיכול להגיע עם מנוע היברידי המאפשר הנעה כפולה ויכול לחסוך הרבה דלק.

צ'רי

צ'רי מדגם טיגו פרו מציע 7 מקומות באווירה קומפקטית אבל מרווחת ונגישה לכלל המשפחות בישראל. זהו רכב פנאי בעל אבזור מתקדם ומערכות בטיחות מקצועיות.

מה הם הטיפים לבחירת רכב 7 מקומות?

חווית נהיגה - בחרו ברכב המאפשר לכם חווית נהיגה נוחה לצד שליטה מלאה וקלה ברכב.

בטיחות - על רכב המסיע 7 אנשים להיות בטיחותי ומאובזר במערכות היגוי ותגובה מהירות.

מנוע - על המנוע של הרכב להיות מספיק חזק מצד אחד, אך לא גדול מדי מצד שני כדי לאפשר איזון ביעילות שימוש הדלק.

חסכוני בדלק -בחרו ברכב אשר צריכת הדלק שלו נמוכה ביחס למרחקים שהרכב מסוגל לנסוע. וכדי לחסוך הכי הרבה בדלק תוכלו לבחור ברכבים בעלי מנוע היברידי או חשמלי.

זמני טעינה ברכב חשמלי- אם אתם בוחנים רכב חשמלי בעל שבעה מקומות, בדקו מה הוא הזמן הממוצע הדרוש להטענתו וכי הוא נטען למספיק זמן ולמרחק הדרוש לכם.

תוספות המגיעות לרכב -בדקו אם הרכב מגיע עם מערכות אבזור נוספות כגון מערכות מולטימדיה, מערכות היגוי ועוד.

מרווח בין המושבים ברכב -שימו לב אם המרווחים בין המושבים ברכב נוחים לכם ומתאימים לישיבה נעימה ומרווחת.

טווח המחירים- עליכם לבחור רכבים בטווח המחירים שמתאים לכם ושביכולתכם לשלם. שימו לב שמחירי רכבי משפחה גדולים בעלי 7 מקומות לרוב יהיו גבוהים יותר ממחירי רכבים פרטיים אחרים.

שאלות ותשובות

ממה כדאי להיזהר ברכישת רכב 7 מקומות?

עליכם להיזהר בעיקר מהגודל של הרכב. רכבים בעלי 7 מקומות לרוב יהיו גבוהים יותר וכמו כן רחבים יותר. לכן עליכם לשים לב ולהקפיד על תנועתכם במקומות או בכבישים צרים וצפופים. כמו כן, חשוב לשים לב לרכבים אלו בזמן החנייה כי הם דורשים הרבה יותר מקום.

האם יש רכבים חשמליים עם 7 מקומות שהם חסכוניים בדלק?

כמובן, קיום הדרישה הרווחת היא בעיקר לרכבים חסכוניים לא משנה כמה מקומות יש בהם. ולכן השוק מציג אפשרויות ודגמים רבים בעלי מנועים חסכוניים בדלק ואפילו מנועים חשמליים שלא דורשים דלק בכלל.

מה טווח המחירים של רכבים עם רכב 7 מקומות?

טווח המחירים של רכבים בעלי 7 מקומות נע בין סכומים של 100 אלף שקל ועד ל-350 אלף שקלים לדגמים המפוארים והיוקרתיים ביותר לרכבים חדשים מיד ראשונה.

לסיכום

קיימים דגמים שונים ומגוונים של רכבים בעלי 7 מושבים של היצרנים המוכרים ביותר בעולם הרכב, כמו טויוטה וקיה, לצד יצרנים חדשים בשוק הישראלי כמו רכבי צ'רי. רוב הרכבים החדשים בלי 7 מקומות מציעים אופציות חסכוניות מאוד בדלק, מנועים חשמליים או היברידיים, ואבזור ברמה גבוהה מאוד של מערכות בידור, והכי חשוב – בטיחות.