1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. רכב חשמלי יד שנייה

רכב חשמלי יד שנייה

יום רביעי , 28/12/2022
רכב חשמלי יד שנייה
נמאס לכם ממחירי הדלק המוגזמים? מחפשים אלטרנטיבה מספקת אך לא יקרה מדי?

הגעתם למקום הנכון. טרייד מוביל מציעה לכם מבחר רב של רכבים חשמליים יד שנייה, במחירים שווים לכל כיס, עם מסלולי מימון, ליסינג ועוד. לאחרונה נוספו לשורותינו שני רכבים חשמליים הממתינים לכם ביחד עם הרכבים הנוספים שברשימה, הטסלה מודל 3, והפיאט 500. אצלנו הלקוח במקום הראשון ומטרתנו שתצאו עם הרכב המשתלם והטוב ביותר עבורכם.

 

אם כבר רכב חשמלי יד שנייה, למה דווקא טרייד מוביל ? 

 

במקום הראשון, אמינות - רוב האנשים אשר קונים רכב מאדם פרטי מסתכנים בכך שכאשר יבצעו את הרכישה ויתברר בהמשך שישנה בעיה ברכב, זאת תהיה אחריותם הבלעדית. ולכן, רכישת רכבי יד שנייה מאנשים פרטיים מצטיירת כפעולה לא בטוחה. לעומת זאת, אלה הניגשים למגרשי המכוניות למיניהם, אמנם יקבלו מענה לאחר הרכישה, אך על פי רוב, מגרשים אלה מציעים רכבי ליסינג או רכבי השכרה בעלי קילומטראז' גבוה, ביטוח במחיר גבוה ואיכות נמוכה יחסית. בטרייד מוביל, תוכלו ליהנות ממבחר רכבי יד שנייה אמינים מבעלות פרטית, ביטוח, אחריות ומתן שירות גם לאחר הקנייה.

 

איכות השירות והרכבים - בשונה ממגרשי רכב אחרים, שמטרתם כמו כל עסק להרוויח כמה שיותר כסף, בטרייד מוביל אנו שמים את הדגש על איכות הרכבים. רכבי החברה עוברים בדיקות קפדניות המבוצעות על ידי אנשי המקצוע הטובים בתחום בטרם מוצגים ללקוחותינו. נוסף על כך, לקוחותינו, ללא יוצא מן הכלל מקבלים יחס אישי ונעים לאורך כל תהליך הרכישה.

 

מבחר והטבות - נכון להיום, טרייד מוביל היא החברה בעלת מבחר רכבי יד השנייה הגדול ביותר בארץ. בין רכבי החברה ניתן בעיקר למצוא כלי רכב פרטיים שמורים היטב, בעלי קילומטראז' נמוך. בנוסף תזכו לכל ההטבות שאינן מוצעות במגרשי הרכב השונים, הכוללות פתרונות מימון, אביזרים לרכב, עמדות טעינה לרכבים חשמליים ועוד.

התחייבות לרכישה חוזרת – להבדיל מבן אדם פרטי, אנחנו נותנים ללקוח את הביטחון של רכישה חוזרת. במידה וירצה תמיד יוכל למכור לנו את הרכב חזרה – אנחנו מחוייבים לכך.

 

היתרונות המרכזיים ברכישת רכב חשמלי

 

טעינה על פני תדלוק - כולנו מכירים את תנודתיות מחירי הדלק אשר פוגעת בנו כל פעם מחדש. אז את מחיר הדלק אין דרך להזיז אך החשמל זול בהרבה. כמה זול? תתפלאו לגלות שתדלוק רכב בנזין יקר כמעט פי 6 מטעינת רכב חשמלי. בעוד שהוצאות הדלק שלכם בשנה ינועו בסביבות 10,000 ש"ח, טעינה שנתית עולה 1,800 ש"ח בממוצע.

 

אגרת רישוי - שתיים אפס לרכב החשמלי. על פי חוק, תשלום אגרת רישוי לרכב בנזין ממוצע נע בין 1,200-1,500 ש"ח. לעומת זאת, תשלום אגרת רישוי לרכב חשמלי יהיה 530 ש"ח בלבד.

 

תחזוקה שוטפת - כולנו יודעים כמה תחזוקת הרכב חשובה על מנת לשמור עליו לאורך זמן ולמרות זאת, לא נצליח להימנע מלבקר במוסך לאורך השנים. מחיר הטיפולים עבור רכב בנזין יכול להגיע ל-4,000 ש"ח בממוצע בכל שנה. לעומת זאת, רכב חשמלי הוא אמין יותר והסבירות שחלקיו יתקלקלו נמוכה בהרבה.

מעוניינים ברכישת רכב חשמלי? ברכישת רכב יד שנייה? צרו קשר  ונשמח לעזור לכם ברכישת רכב המתאים לכם בדיוק.