1. טרייד מוביל
  2. מאמרי רכב
  3. רכבי איסוזו יד שנייה למכירה

רכבי איסוזו יד שנייה למכירה

יום שלישי , 04/04/2023
רכבי איסוזו יד שנייה למכירה

חברת איסוזו היפנית, המופיעה ברשימת יצרניות המכוניות המובילות בעולם, היא חברה יפנית, שנכנסה לתודעת הציבור בשנת 1916. בתחילת דרכה ייצרה חברת איסוזו משאיות, אולם רק בשנת 1949, קיבלה באופן רשמי את שמה, שבזכותו גם מוכרת עד היום. מאז שנת 1962, אז הקימה החברה מפעל לייצור מכוניות בפוגיסאווה, מכרה החברה המוני דגמי מכוניות שונים, כשבמהלך הזמן גם נמכרה לחברה האמריקאית ג'נרל מוטורס. בשל קשיים כלכליים של החברה האמריקאית, נמכרה איסוזו היפנית לחברת טויוטה ומאז ייצרה מיליוני מנועי דיזל, שנמכרים עד היום בכל העולם. חברת איסוזו מציעה בעיקר רכבי עבודה, הנחשבים לכאלה שהינם בגודל בינוני, כמו איסוזו 6200, איסוזו 7500, איסוזו סומו ועוד.

איסוזו רודאו

בים ממומחי הרכב התקשו לתת את ההגדרה המדויקת של איסוזו רודאו בדיוק מהסיבה שהג'יפ הזה עונה על כל כך הרבה קריטריונים. מצד אחד, ניתן לראות מכונה מסיבית וחזקה ביותר, אשר מתאימה לכמעט כל נהיגת שטח באמצעות מנוע 3.2 עוצמתי במיוחד, אך מצד שני מלאה בכל כך הרבה אביזרים שמתאימים גם לנהיגת כביש של כל רכב משפחתי אחר. בעיקרון, האיסוזו רודאו מופנה בעיקר לחובבי השטח ואוהבי האתגרים, אך קשה שלא לשייך אותו גם לקטגוריית הג'יפים העירוניים בשל יכולת ההאצה האיכותית ביחס לג'יפ, עיצוב הפנים הנעים וכן גם הצבעים הייחודיים. האיסוזו מגיע עם חלונות חשמליים, ריפודי עור, ואף מערכת צליל משופרת, לא צריך יותר – לכביש ולשטח.

איסוזו טנדר

איסוזו טנדר הוא אולי הרכב הקלאסי ביותר כשחושבים על מגוון שימושים עם הרכב, ולא בכדי. מצד אחד, הוא מספיק חזק וגדול בכדי לקחת סוגים רבים של ציוד לכל מקום, בין אם לשימושי עבודה, בנייה או אפילו פנאי, מצד שני הוא לא כל כך גדול, כך שהוא מתאים לכל הנהגים ומאפשר נהיגה חלקה ונוחה גם בתוך העיר. הטנדרים החדשים של איסוזו עוצבו באופן כל כך מושקע, עד שקשה להרגיש שנוסעים בטנדר גדול ומסיבי. באיסוזו חשבו על כל פרט קטן – מהעיצוב החיצוני והמעוגל, למראות הצד החשמליות ואפילו עד לתעלות הגשם בשמשה הקדמית. בנוסף, הטנדרים מגיעים עם אפשרות של 2X4 וכן 4X4 ובנוסף שלדה חזקה ומגנה במיוחד.